מאמרים

מסעדות מיוחדות בבנגקוק – המלצות מיוחדות

בפעם הראשונה בחיים אתם מתכננים לנסוע לבנגקוק? תוהים איפה לישון ומה לעשות? אם כך, כדאי שתעצרו ותיזכרו בעוד נתון משמעותי ביותר שישפיע על החופשה שלכם: האוכל. זה לא משנה אם יש מאכלים שאתם לא אוכלים או שאתם שייכים לאותם האנשים שאוכלים הכול. מה שבטוח זה שכדאי לכם לדעת דבר או שניים על מסעדות מיוחדות בבנגקוק. אם גם אתם סבורים שכאשר נוסעים לחו"ל חלק מהחוויה היא קולינרית, כמובן שכדאי לכם לעבור על רשימה של מסעדות מיוחדות בבנגקוק שתצאו מהן כמה שיותר מרוצים.

  • SKY BAR – אומנם זה נכון שאי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר על אחת מאותן מסעדות מיוחדות בבנגקוק שהמחיר שלהן גבוה, אך מצד שני, התמורה מלאה. זה אומר שלא משנה מה תבחרו לאכול מתוך התפריט העשיר של המסעדה, כי זו בכל מקרה הולכת להיות חוויה טובה.
  • KHAO MEOW DAM SANGKAYA – בניגוד להמלצה הראשונה, כאן מדובר על אחת מהמסעדות הזולות שתוכלו למצוא בעיר בנגקוק. המטבח כאן הוא מקומי לחלוטין, כולל קרם קוקוס, מנות אורז שונות וכדומה.
  • KAITON PRATUNAM – מחפשים מקום טוב לארוחת צהריים? בואו לכאן. זו מסעדה מאוד פופולארית על ידי המקומיים ואתם יכולים להיות בטוחים שכל מה שתזמינו כאן יהיה טעים במיוחד. אם תרצו תוכלו להזמין כאן מנת עוף מבושל עם רוטב במיוחד ותשלמו בסך הכול 10 שקלים, אז למה לחשוב פעמיים בכלל?

 

לא רק מסעדות מומלצות בבנגקוק, נסו גם את אוכל הרחוב

אתם אנשים שבדרך כלל אוהבים לאכול במסעדות ולא נוהגים לאכול אוכל רחוב? חושש מהטריות של הדברים? חשוב שתבינו: תאילנד, ובמיוחד בנגקוק, זה מקום שמוביל ומקצועי במיוחד בנושא הזה. משמעות הדברים היא שמעבר לכל אותן מסעדות מיוחדות בבנגקוק, בהחלט כדאי לכם גם לאכול גם את אוכל הרחוב. העניין הוא שבתאילנד מקפידים מאוד על טריות ועושים שימוש בכמויות מאוד גדולות של קרח. לכן אתם יכולים להיות לגמרי בטוחים שכל מה שתאכלו גם בדוכני הרחוב יהיה טעים במיוחד.

 

שימו לב לרמות החריפות

אם במקרה אתם לא אוהבים חריף או שאתם לא מורגלים לאכול אותו, כדאי יהיה לשים לב גם לנקודה הזאת. בכל אותן מסעדות מיוחדות בבנגקוק, וגם בדוכני הרחוב, אנחנו יכולים לראות שלל מטעמים שכוללים גם חריף מאוד. לכן רצוי לבדוק מראש הכול כאשר אתם מזמינים משהו מהתפריט, ואם במקרה לא מבינים אתכם, תוכלו תמיד להיעזר בסימני ידיים. לעומת זאת, אם אתם אוהבים חריף, אין ספק שגם במובן זה מבחינתכם האוכל בבנגקוק יהיה גן עדן קולינרי.

Related Articles

Back to top button
דילוג לתוכן