מאמרים

תכנון טיול לבנגקוק לשנת 2022

יצא לכם לשמוע לא מעט על אנשים שכבר היו בתאילנד? ברור לכם שגם אתם רוצים לנסוע לשם אבל עד עכשיו לא ממש היה לכם פנאי לכך? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: תאילנד, ובראשה בנגקוק, מחכה לכם. אם חשבתם שמדובר על טיול שיכול להתאים רק לאנשים צעירים אחרי הצבא, כלומר לאותם תרמילאים מוכרים, דעו שזה לא מדויק. היום גם אנשים מבוגרים נוסעים לתאילנד והאמת היא, שיש לכך סיבות טובות. בנגקוק היא אחת מהערים הכי תוססות, מעניינות ומרגשות שתוכלו לראות. לכן, אם גם אתם מרגישים ששבעתם קצת מאירופה ואם אתם מחפשים חוויה אחרת ושונה, רצוי שתזמינו לכם כרטיסים עוד היום, כי למה לדחות זאת בעוד שנה?

 

מתי נוסעים לבנגקוק?

האמת היא, שכאשר מדברים על תכנון טיול לבנגקוק, מדברים על משהו שיתאים לכם בכל עונות השנה. בנגקוק היא אומנם עיר עם זיהום אוויר גבוה במיוחד, אבל מצד שני, היא מציעה גם חוויה שאי אפשר לשכוח. בנוסף, מזג האוויר שם נוח פחות או יותר בכל עונות השנה, וההבדל העיקרי הוא בין העונה הרטובה ובין העונה הלא רטובה. כפי שהשם מעיד, בעונה הרטובה יש יותר גשמים ואילו בעונה היבשה תוכלו ליהנות ממזג אוויר טוב. מצד שני, חשוב לקחת בחשבון שבנגקוק כמעט תמיד תקבל את פניכם עם אחוזי לחות גבוהים מאוד כך שרצוי לקחת זאת בחשבון.

 

בחרו מלונות מפנקים

אחד מהדברים שכל הישראלים שמגיעים לבנגקוק שמים לב אליו, זו העובדה שהכול שם הרבה יותר זול בהשוואה לישראל. לכן, אם חששתם לרגע שלא תוכלו להרשות לעצמכם לינה במלונות מיוחדים ומפנקים, דעו שזה לא מדויק. בפועל אתם תראו שגם מלונות ברמת דירוג של חמישה כוכבים אלה מלונות שאתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם. לכן, אם אתם כבר נוסעים עד בנגקוק ומפנקים את עצמכם בחופשה מהסרטים, למה שלא תוסיפו לכל העניין גם מלון איכותי וטוב?

 

בחרו מראש מספר אטרקציות שיכולות להתאים לכם

יש הבדל בין נסיעה לבנגקוק כזוג ובין נסיעה שאליה תיקחו גם את הילדים שלכם. כך או כך, חשוב לתכנן אתה הדברים מראש, וזאת כדי שתספיקו לראות כמה שיותר דברים בעיר הקסומה הזאת. האם אתם רוצים, למשל, לעבור בכמה שיותר שווקים בעיר? האם שייט על הנהר יכול למצוא חן בעיניכם והאם אתם רוצים לאכול במסעדות הכי טובות שיש? נסו לתכנן מראש את הטיול המושלם עבורכם ותראו שתחזרו מהחוויה הזאת עם טעם של עוד.

Related Articles

Back to top button
דילוג לתוכן