מאמרים

אטרקציות בבנגקוק – כל האתרים שאסור לפספס

אין הרבה מקומות שונים, מרתקים ותוססים כמו העיר בנגקוק. היא בירת תאילנד וכל מי שחזר משם חזר עם טעם של עוד, והאמת היא, שיש לכך סיבות רבות. העיר הזאת מתאימה למטיילים בכל הגילאים, כך שבין אם אתם צעירים אחרי צבא ובין אם ממש לפני כמה שבועות יצאתם לפנסיה, בנגקוק זה מקום שאתם חייבים לראות. עוד לפני שנדבר על מספר אטרקציות בבנגקוק, כדאי שתדעו: רצוי להקדיש לעיר הזאת לפחות שלושה-ארבעה ימים. זה נכון שגם האיים של תאילנד בוודאי קורצים לכם ומושכים אתכם, אבל רגע לפני שאתם עוברים למצב של "בטן-גב", כדאי שתטיילו ותראו כל מה שאפשר בבנגקוק עצמה.

 

אטרקציות בבנגקוק במחירים הכי טובים שיש

כאשר מדברים על אטרקציות בבנגקוק מדברים, למשל, על האפשרות לקחת שייט בנהר וכך להכיר את העיר ולעבור בכל האזורים הכי מעניינים שיש בה. בנוסף, אם אתם נוסעים על ילדים, כמובן שעבורכם אטרקציות בבנגקוק יכולות לכלול גם את פארק "עולם החלומות" שמציע מגוון רחב של פעילויות מעניינות. יש אפשרות לבקר במוזיאון מאדם טוסו ואף להכיר הרבה יותר מקרוב את עולם הספארי של בנגקוק, כך שאם יש משהו בטוח, זה שלא ישעמם לכם שם אפילו לרגע אחד.

 

מתי באמת כדאי לנסוע?

בנגקוק מציעה מזג אוויר שונה מכל מה שאנחנו מכירים. בוודאי יצא לכם כבר לשמוע על "העונה הרטובה ועל העונה היבשה", אך אולי לא ממש עצרתם לחשוב ולבדוק במה דברים אמורים. בעונה הרטובה יכול,  ככה סתם פתאום, לרדת גשם. אומנם קצת פחות חם, אבל הלחות בשיאה והגשם עלול הרבה פעמים לקלקל מעט את התכניות. לעומת זאת, העונה היבשה, שנמשכת בדרך כלל מדצמבר עד פברואר, היא עונה נפלאה שבה הגשמים לא מגיעים בתדירות גבוהה.

 

שימו לב למחירים

קשה לדבר על אטרקציות בבנגקוק ולא להזכיר גם את העלויות. אומנם זה נכון שהעלות באופן כללי בתאילנד מאוד נמוכה ביחס למשכורות שלנו בישראל, אך אם אתם נוסעים לתקופה ארוכה, ברור שזה יהיה משמעותי. למעשה, גם בהקשר הזה אנחנו רואים שיש הבדל משמעותי בין נסיעה בעונת התיירות ובין נסיעה בעונה שאינה נחשבת לתיירותית מאוד. לכן, אם אתם מעדיפים לשלם פחות על הטיסות, על האטרקציות ביעד ואפילו על מלונות, יכול להיות שדווקא העונה הפחות תיירותית תתאים לכם יותר. כך או כך, כדאי שתכינו את עצמכם לבילוי בלתי נשכח, כי תאילנד, ובראשה בנגקוק, זה משהו מעולם אחר.

Related Articles

Back to top button
דילוג לתוכן