מאמרים

טיפים והמלצות על פארקים בבנגקוק הכי שווים וכיפיים

בפעם הראשונה בחיים שלכם אתם עומדים לנסוע לתאילנד? האמת היא, שזו הולכת להיות נסיעה שלא תשכחו. המקום הזה לא במקרה מושך תיירים מכל העולם, כולל ישראלים רבים, כך שגם במקרה שלכם זו הולכת להיות חוויה נפלאה. מה שכן, חשוב לתכנן את הטיול מראש, וזאת כדי להבטיח שתצאו מרוצים לגמרי. אם מה שמעניין אתכם זה לעבור בין פארקים שונים באזור, לראות דברים מיוחדים ולספוג את האווירה, אין ספק שרצוי ללמוד מראש את האפשרויות השונות. במקרה של בנגקוק כדאי יהיה לבקר במספר מקומות יפים ומיוחדים, כמו:

  • פארק לומפיני שכולל שטח ענק עם סירות ואגם
  • KING RAMA PARK
  • BENJASIRI PARK
  • CHATUCHAK PARK

חשוב לבדוק מראש מה מציע לכם כל פארק, כי זה מאוד תלוי איזו אווירה אתם מחפשים ומה תרצו לעשות בפארק. למשל, האם אתם רוצים לשוט בסירה? או שאולי אתם רוצים לצאת לריצת בוקר? האם אתם רוצים לעשות הליכה רגועה ונעימה? או שאולי תרצו לאכול ולשתות משהו קטן במקום?

 

תאילנד בכל עונות השנה

עוד דבר שיעזור לכם לבחור באיזה פארק אתם רוצים לבקר, זו כמובן השאלה מתי אתם נוסעים לבנגקוק. כפי שאתם יודעים, מזג האוויר בתאילנד מאד שונה ממה שכולנו מכירים. הלחות שם מאוד גבוהה וזה משפיע, בין היתר, על ההסתברות לגשמים במהלך היום. לכן כדאי להתייחס גם לשאלה הזאת, וכמובן שאם אתם מעדיפים ליהנות מעונה יבשה יותר, החודשים ינואר-פברואר הם הבחירה הכי טובה שיש. מצד שני, כמובן שאלה גם החודשים התיירותיים יותר ומשמעות הדברים היא שהכול במהלך החודשים האלה לכם קצת יותר. מצד שני, בתאילנד בכל זאת, בהשוואה לישראל, הכול הרבה יותר זול. לכן כדאי לקחת בחשבון את העובדה הזאת ולנסוע בתאריך שבאמת יתאים יותר לדרישות שלכם.

 

התאמת הפארק להרכב האנושי של הטיול

לבסוף, אם עברתם על רשימה של פארקים שונים ואתם מתלבטים באיזו אופציה לבחור, כדאי שתיקחו בחשבון גם את השאלה עם מי אתם נוסעים. כלומר, האם אתם מתכוונים לקחת אתכם גם את הילדים? זה נתון מאוד משמעותי כי עבור ילדים צריך לבנות את הטיול אחרת. כדאי יהיה לבקר עם הילדים בפארקים שונים שיש בהם גם פעילויות שיכולות להתאים לגיל שלהם. למשל, רצוי לבחור פארק שבו יש אפשרות גם לרכב על אופניים או לעסוק בכל פעילות אחרת שיכולה להיות מעניינת וכמה שיותר מהנה עבור הילדים שלכם. שימו לב לכל הפרטים האלה וכך תבטיחו שהטיול הקרוב שלכם לבנגקוק ישאיר אתכם עם טעם של עוד.

Related Articles

Back to top button
דילוג לתוכן