מאמרים

קניות בבנגקוק – מדריך שופינג בעיר

לא חסרות סיבות לנסוע לבנגקוק, בירת תאילנד. האמת היא, שלכל אחד מאתנו יכולה להיות סיבה אחרת לנסוע לשם, ומה שחשוב זה לתכנן את הטיול בהתאם. לכן, אם גם אתם חושבים לנסוע לבנגקוק בשביל הקניות, או שאולי אתם כבר שם ולכן תרצו לעשות קניות, דעו שאתם צודקים. זה לא במקרה שאונליין תוכלו למצוא בקלות מדריך שופינג בעיר בנגקוק, שכן מדובר על עניין מושך מאוד. הצבעים כאן שונים, המרקמים, הריח ואפילו המחירים. לכן, בין אם אתם רוצים לקנות חיקויים של הפירמות הכי גדולות שיש ובין אם אתם פשוט רוצים לקנות אביזרים שונים, בנגקוק זה היעד המושלם לכך. מצד שני, כולנו גם יודעים שיש לא מעט מקומות של קניות בבנגקוק ולא כולם מספיק טובים. לכן כדאי יהיה לעשות סדר בדברים לפני שאתם נוסעים מקצה של קצה בעיר ומבזבזים זמן יקר.

 

קניות בבנגקוק ושלל שווקים מעניינים

אי אפשר באמת לדבר על קניות בבנגקוק ולא להזכיר את השווקים שונים. לכן, אם אתם לא רוצים לבקר באחד מהקניונים הכי מפורסמים בעיר, שעונה לשם קניון MBK, כדאי שתבקרו תחילה בכל מיני שווקים מעניינים. בדרך כלל כאשר מדברים על קניות בבנגקוק ועל שווקים, מדברים על רחוב קאו סאן, וגם, כמובן, על כל האזור של צ'יינה טאון. נסו לעבור גם בוויקטורי פויינט ותמצאו לא מעט קניות בבנגקוק שיכולות להתאים לכל גיל ולכל מצב כלכלי. אי אפשר לדבר על קניות בבנגקקוק ולא להזכיר גם את שוק פראטונם, שכן בכל מקום כזה חווית הקניות תהיה שונה. מעבר לכל אלה, אפילו אם אתם רואים רוכל שמנסה למכור להם משהו ככה סתם ברחוב, אל תחשבו פעמיים וקנו כל מה שמעניין אתכם. המחירים כאן שונים מאוד לעומת מה שאנחנו רגילים לו בישראל, אז למה לא לנצל זאת וליהנות מכך כל עוד אתם יכולים?

 

אל תשכחו לקנות מתנות לכולם

בתחום של קניות בבנגקוק אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו בקלות גם מתנות לאחרים. לכן, בין אם השארתם את הילדים מאחור ובין אם אתם רוצים לקנות מתנה לחברים טובים, בנגקוק זה המקום הנכון לכך. אתם תמצאו כאן שלל חיקויים לפירמות הכי מוכרות גם בתחום הטכנולוגיה, כך שאם חשקה נפשכם בשעון רולקס מזויף, בנגקוק זה המקום לכך. אין מישהו שלא ישמח לקבל מכם מתנה מרגשת מעיר הבירה של תאילנד, כי עמוק בפנים, כולם פשוט היו רוצים לנסוע אתכם לשם.

Related Articles

Back to top button
דילוג לתוכן