מאמרים

מלונות בבנגקוק – בתי המלון המומלצים ביותר בבנגקוק

אחרי שהיום לכם לא מעט דילמות, הבנתם שגם אתם רוצים לנסוע לתאילנד? אתם מתכננים לעבור בין כמה איים מפנקים ומיוחדים? אם כך, רגע לפני שאתם עושים זאת, כדאי שתעצרו גם לכמה ימים בבנגקוק. בנגקוק היא עיר תוססת, מיוחדת ושונה מכל מה שאתם מכירים. לכן ברור מדוע כדאי לבלות גם שם עוד לפני שאתם מגיעים לאותם איים קסומים של "בטן-גב" שכולנו כל כך אוהבים. מה שכן, חשוב לדעת שאם יש אלמנט שיכול להשפיע בצורה משמעותית על החוויה שלכם בטיול, זה הנושא של בחירת המלונות. יש אינספור מלונות בבנגקוק, אך בפועל, רק חלק מהם יציעו לכם חוויה נהדרת. לכן יש טעם לבדוק באיזה מלונות אתם בוחרים, כי אם אתם כבר נוסעים עד לשם, מה פתאום שתתפשרו על פחות מהכי טוב שיש?

 

מלונות בבנגקוק עם כמה שיותר המלצות

אחד מהדברים הכי חשובים שכדאי לשים לב אליהם כשאתם מחפשים מלונות בבנגקוק, זו השאלה האם המלון שבו אתם בוחרים באמת מומלץ או לא. כך תגלו שאופציות כמו: מלון OASIS יכולות לבוא בחשבון או מלונות כמו GRAN HOTEL SATHORN זו בחירה נפלאה. עוד מלון שהרבה אנשים ממליצים עליו בחום הוא CROSS VIBE BANGKOK SUKHUMVIMT  כך שגם את האופציה הזאת תוכלו לנסות. מה שבטוח זה שכאשר אתם מחפשים לכם מלונות בבנגקוק, בהחלט שווה לעצור ולהשקיע מחשבה בעניין. יש כמה פרמטרים חשובים שיוכלו לעזור לכם לבחור בין שלל מלונות בבנגקוק, והם:

  • המיקום – איפה בדיוק בעיר נמצא המלון שאתם עומדים לבחור בו?
  • האטרקציות – האם על יד המלון שלכם יש אטרקציות מעניינות?
  • הפינוקים – האם מדובר על מלון ברמה גבוהה שמציעה גם בריכה, ארוחת בוקר, בר קוקטיילים ועוד?

אם תשימו לב לכל הפרטים האלה תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים מלון שבאמת יעניק לכם את החוויה שעליה אתם חולמים.

 

שימו לב למבצעים מיוחדים

אומנם זה נכון שגם מלונות בבנגקוק שמציעים אירוח ברמת חמישה כוכבים לא עולים הרבה עבורנו הישראלים, אך למה לשלם יותר ממה שצריך? אם תעשו השוואת מחירים ואם תבדקו את הנתונים השונים לעומק, אתם תראו שיש אפשרות למצוא גם מבצעים טובים. לכן בהחלט שווה לברר הכול מראש. אין טעם לשכור חדר במלון הכי יקר שיש אם אתם יכולים, על ידי קופונים או מבצעים, להוזיל מעט את העניין. אתם תראו שאם תשכילו לבחור מלון טוב בלב בנגקוק לא תצטערו על כך ובוודאי תרצו לחזור אליו במהרה בעתיד.

Related Articles

Back to top button
דילוג לתוכן